martes, 11 de septiembre de 2018

ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΩΛΙΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ, ΑΝΤΙΚΑΤΟΛΙΚΗ, ΥΠΕΡΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑΖΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (Griego)

196. "Μου φαίνεται ότι η μάζα, η ποσότητα, τα βοοειδή, θα είναι πάντα καταθλιπτική. Το μόνο που έχει σημασία είναι ένας μειωμένος αριθμός οινοπνευματωδών ποτών, οι οποίοι είναι πάντα οι ίδιοι, και που περνούν το φακό ο ένας στον άλλο. [...] Είμαι πεπεισμένος ότι πρόκειται να μοιάσουμε με έκτακτους ανθρώπους στο επόμενο. Οι λέξεις δημοκρατία και μοναρχίας δώσει να γελάσουν, γελάμε σήμερα ως ρεαλισμό και νομιναλισμό ... Η πρώτη λύση είναι η κατάργηση της καθολικής ψηφοφορίας, η οποία είναι η ντροπή του ανθρώπινου πολιτισμού. "

Ο Gustave Flaubert (1821-1880),
Γάλλος συγγραφέας.

Αρκεί να ακολουθήσουμε μια χρονολόγηση για την εμφύτευση της Παγκόσμιας Εξουσίας σε όλη τη σφαίρα για να επιβεβαιώσουμε ότι πρόκειται για στρατηγική κατάκτησης. Στην Ευρώπη, οι χώρες από την αυγή της ανθρωπότητας ήταν η πιο ρατσιστική και ξενοφοβική, Nordic, είναι ο πρώτος που θα υιοθετήσει αυτή τη γενοκτονία ιδεολογία και έτσι όλο και διαδεδομένη σε όλη την ήπειρο.

πήρε δύο φορές θέση αυτή αποτρόπαια επιδημία σε όλη την ιστορία, η πρώτη ήταν στην Αθήνα, το πνεύμα του ήταν ιμπεριαλιστική, προκαλώντας το μίσος της Σπάρτης αντιμετωπίζει τελικά στον Πελοποννησιακό πόλεμο και την ήττα της Αθήνας.

Τη δεύτερη φορά που αυτό το τερατώδες είδε το φως με καταστροφικό και ιμπεριαλιστικό πνεύμα ήταν μετά την Ανεξαρτησία των Ηνωμένων Πολιτειών. UU και το μεταγενέστερο Σύνταγμά της. Όπως ο Alexis de Tocqueville προέβλεψε:

282. «Και η ίδια η δημοκρατία, η οποία κυβερνούσε τις βορειοαμερικανικές κοινωνίες, μου φάνηκε να προχωρήσω γρήγορα στην εξουσία στην Ευρώπη».

Alexis de Tocqueville (1805-1859),

332. "Είμαστε στη μέση αυτού που πρόκειται να είναι μια βαθιά αναδιάταξη του κόσμου από τα πιο ισχυρά κράτη. Οι πόλεμοι στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν αποτελούν μόνο μέρος μιας δήθεν παγκόσμιας προσπάθειας για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας τάξης μέσω της διάδοσης της δημοκρατίας ».

Ο Eric J. Hobsbawm (1917-2012),
Βρετανός ιστορικός.

491. «Μετά την ανεξαρτησία και το σχηματισμό των Ηνωμένων Πολιτειών, ένα ομοσπονδιακό κράτος διαμορφώνεται με ένα μόνο κόμμα, το Δημοκρατικό-Ρεπουμπλικανικό Κόμμα ως λαϊκή κυβέρνηση δημοκρατία, δημοκρατία και εθνική αριστοκρατική κυβέρνηση, υπό την έννοια που αναφέρεται από τον Αριστοτέλη και του Μοντεσκιέ του οποίου η ομοιογένεια επέτρεψε την πορεία προς τη Δύση, όπως αναφέρεται στο Manifest Destiny, όπου ο πόλεμος όλων των ειδών, είτε κατά φυλές ή κατά τρίτες χώρες, όπως η Ισπανία ή η Μεξικού-έγινε μια αναγκαιότητα για την ενίσχυση της αμερικανικής δημοκρατίας, αυξάνοντας έτσι την επικράτεια, το βασικό στρώμα ».

Ο José Manuel Rodríguez Pardo (2018),
Ισπανό δάσκαλο.

495. «[...] Ωστόσο, μετέπειτα πόλεμο της Απόσχισης, το casus belli που προκλήθηκε από την επίθεση στο Fort Sumter δεν ήταν όπως η Ένωση στάθηκε σταθερή, και των Ηνωμένων Πολιτειών ξεκίνησε την ανεξαρτησία των Δεκατρείς Αποικίες λιγότερο από ό, τι πριν από έναν αιώνα, θα γίνονταν μια καθολική αυτοκρατορία, αποδεικνύοντας ότι οι σχέσεις μεταξύ πολέμου και δημοκρατίας είναι τόσο έντονες όσο μπορεί να υπάρξει μεταξύ οποιασδήποτε μορφής κυβέρνησης και πολέμου ».

Ο José Manuel Rodríguez Pardo (2018),
Ισπανό δάσκαλο.

Lebensraum, γερμανική λέξη που σημαίνει «ζωτικό χώρο» και χρησιμοποιήθηκε ως προπαγάνδα της ναζιστικής Γερμανίας για να δικαιολογήσει τον πόλεμο ενάντια άλλες χώρες σε αναζήτηση του εδάφους που ένα έθνος πρέπει να εξασφαλίσει την επιβίωση των ντόπιων τους. Αλλά αυτός ο όρος εμφανίζεται επίσης στο Manifest Destiny, ως η ίδια ανάγκη από την πλευρά των Ηνωμένων Πολιτειών. UU σε σχέση με τους νότιους γείτονές της, ξεκινώντας από το Μεξικό. Ο πόλεμος συνοδεύει την αμερικανική δημοκρατία από τις αρχές μέχρι σήμερα και η ανάγκη της για το lebensraum φαίνεται να μην έχει τέλος.

110. "Εκτός από εξαιρετικές περιστάσεις, είναι πιο δυνατό να βρούμε νομοσχέδιο πέντε δολλαρίων στο πεζοδρόμιο παρά να έχουμε δικαίωμα ψήφου."

Ο Jason Brennan (1979),
Αμερικανός φιλόσοφος.

Μην ψηφίζετε

J. Μ. Mora

No hay comentarios:

Publicar un comentario