viernes, 27 de julio de 2018

ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ (Griego)

ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ

1. Η δημοκρατία είναι η κυβέρνηση του λαού:

Δηλαδή, οι άνθρωποι κυβερνώνται. Φιλικά προς τα χαμηλά πάθη, το παράλογο αξίωμα ασχολείται με την αποτρόπαια ανατροπή της μάζας. Εάν οι άνθρωποι μπορούν να αυτοκυβερνηθούν, γιατί θα πρέπει να σε κυβερνήσουν; Στην Μαρξική αναλογία είναι. Γιατί δεν πρέπει να έχει κανείς περισσότερο από εσάς; Και τα δύο ερωτήματα ακολουθούν ένα ενδιαφέρον, το οποίο πηγάζει από την επακόλουθη εξέγερση και την αναρχία. Είναι από μόνη της η διάπραξη του αναγκαίου χάους, συγκεντρώνοντας πρωταρχικά ένστικτα, απόλυτα οργανωμένες, αναδύονται σε μια νέα ιεραρχική δομή. καθιστώντας σαφές ότι η ιδεολογική προϋπόθεση: Η Κυβέρνηση του Λαού είναι ψευδής.

2. Η δημοκρατία είναι η ελευθερία:

Οι έννοιες της δημοκρατίας και της ελευθερίας σχετίζονται σκόπιμα. Αλλά, η δημοκρατία είναι μια αριθμητική επιβολή, η οποία προσδιορίζει την πλειοψηφία με την ελευθερία. Στη Δημοκρατία, όλα μειώνονται σε μια δυαδικότητα: τον ελεύθερο άνθρωπο μπροστά από τον άνθρωπο που επιλέγει τον άνθρωπο. Πώς μπορεί κανείς να επιβεβαιώσει τότε ότι η δημοκρατία είναι ελευθερία, όταν είναι ακριβώς το αντίθετο; Αν εντοπίσαμε ένα αντικείμενο με μια συγκεκριμένη ιδεολογία και ένα άλλο αντικείμενο με το αντίθετο, θα μπορούσαμε να εκπροσωπούμε με αυτόν τον τρόπο. Ωστόσο, το αντικείμενο ή το αντίθετό του, δεν έχουν ανθρώπινες ικανότητες. Ως εκ τούτου, όταν επιλέγουμε μια ιδεολογία, ψηφίσαμε τον αντιπρόσωπό του, δηλαδή ένα ανθρώπινο ον, και δεν είναι σε αντίθεση με την επιλογή ενός ανθρώπου να είναι ένας σκλάβος να κάνετε για να κυβερνήσει, επειδή η μειωτική δράση είναι ότι οι άνθρωποι έχουν δημιουργηθεί δικαίωμα επιλογής άλλων ανδρών, ακόμη και αν οι τελευταίοι υποβάλλονται οικειοθελώς στη διαδικασία · και ότι όσοι επιθυμούν να είναι κάτι αποφασισμένοι δεν μπορούν να είναι αυτοί, αλλά με την επιλογή άλλων.

3. Πρέπει να επικρατήσει το κριτήριο της πλειοψηφίας:

Τίποτα δεν επηρεάζει τον λόγο ή την κρίση κατά τη λήψη απόφασης, αλλά αυτό θα προτιμηθεί από την πλειοψηφία. Χωρίς να αξιολογήσουμε ποια πλειοψηφία είναι, το μόνο που έχει σημασία είναι ότι υπάρχουν πολλοί. Σύμφωνα με αυτό το κριτήριο, ας πούμε ότι υποφέρουμε στη Γη μια εισβολή σε έναν άλλο πλανήτη, με το καταστροφικό πνεύμα της ανθρωπότητας. Όντας πολύ ανώτεροι σε αριθμό, τους παρέχουμε το δικαίωμα της υποψηφιότητας και προσαρμόζουμε τον εαυτό μας στο κριτήριο της πλειοψηφίας. Ακόμα και όταν μπαίνουμε σε διαδικασία εξαφάνισης, ως αποτέλεσμα των οικονομικών μέτρων της κυβέρνησης εισβολή θα συνεχίσουμε να υπερασπιστούμε τη δημοκρατία, γιατί τελικά οι εξωγήινοι είναι μέρος του λαού. Θα γίνει κατανοητό ότι είναι απολύτως παράλογο να βασίζονται οι αποφάσεις στο κριτήριο της πλειοψηφίας. ειδικά στην Ισπανία σήμερα, όπου υπάρχει μια επένδυση στο ποσοστό γεννήσεων, έτσι ώστε να πεθαίνουν περισσότερο από ό, τι γεννιούνται, ένα φαινόμενο που δεν είναι ακριβές αλλά ακολουθεί αυτή την κατεύθυνση για τέσσερις δεκαετίες.

4. Το δικαίωμα της Universal Suffrage:

Το δικαίωμα ψήφου περιλαμβάνει δύο δικαιώματα. ενεργό και παθητικό, δηλαδή? να επιλέξει και να επιλεγεί. Ωστόσο, για άλλη μια φορά, αν παρακολουθήσουμε την έννοια της επιλογής, είτε ενεργητικά είτε παθητικά, αυτό που δεν επισκευάζεται είναι η σημασία της πράξης επιλογής. με την οποία, αδιακρίτως, συμπεριλαμβάνεται και αποκλείεται ταυτόχρονα. Και γιατί πρέπει να παραχωρήσουμε σε κάθε άνθρωπο το δικαίωμα να αποκλείσει έναν άλλο άνθρωπο μέσω του αντιπροσώπου του; Ο αποκλεισμός δεν πρέπει να είναι εξουσιοδοτημένο δικαίωμα, διότι όταν γίνεται με βάση την αριθμητική υπεροχή, προϋποθέτει το ύψος. ανισότητα, έλλειψη ελευθερίας, την αδικία και την απανθρωπιά, σύμφωνα με την οποία ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τη σωματική και ψυχική τους ακεραιότητα, και την ελευθερία να είναι ό, τι θέλετε, χειραφέτησης τη θέληση της πλειοψηφία

5. Η δημοκρατία δεν είναι ιδεολογία:

Ακριβώς, αποφεύγοντας ότι η δημοκρατία είναι μια ιδεολογία είναι μια βασική αρχή του ολοκληρωτισμού. γιατί έτσι αποφεύγετε να συζητήσετε ή να αμφισβητήσετε τα αξιώματά σας. Εάν η δημοκρατία δεν είναι ιδεολογία, δεν είναι η επιβολή της θέλησης του καθένα, αλλά μια κατασκευή που υπάρχει από την αυθόρμητη γενιά. Μπορείτε να συγκρίνετε ακόμη και τη δημοκρατία με ένα λαχανικό, το οποίο πρέπει να ποτίζετε καθημερινά, ώστε να μην μαραθούν, σαν να ήταν καρπός της φύσης και όχι μιας συνένωσης των ιδεών του ανθρώπου, δηλαδή, μια μεταφυσική που δημιουργείται από τον άνθρωπο, η οποία δεν έχει καμία μορφή στη ζωντανή ύλη ή στην αδρανή ύλη αλλά στην ανθρώπινη συνείδηση. Ως εκ τούτου, είναι μια ιδεολογία, και ιδεολογία η οποία πρέπει απαραιτήτως να είναι αντιμέτωποι με μια διαφορετική ιδεολογία με διαφορετικές παραδοχές και αρχές που μπορούν να απελευθερώσουν την ανθρώπινη δημοκρατικών ολοκληρωτισμό είναι.

6. Απαλλαγή του δικαιώματος υπέρ του δικαιώματος υποβολής:

Benjamin Franklin, ο οποίος θεωρείται ο πατέρας των ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος της Διακήρυξης της Ανεξαρτησίας, έχει δύο σαφείς προτάσεις: Η δημοκρατία είναι δύο λύκοι και ένα ψήφου αρνί να αποφασίσει τι πρόκειται να φάει? και η ελευθερία είναι το αρνί, καλά οπλισμένο, αμφισβητώντας την ψηφοφορία. Ενώ στην άλλη φράση λέει: "Αυτοί που θα απέκλειαν μια βασική ελευθερία, να αγοράσουν μια μικρή στιγμιαία ασφάλεια, δεν αξίζουν. ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια, και θα καταλήξουν να χάσουν και τα δύο. Και ποια μεγαλύτερη ελευθερία είναι αυτή της ύπαρξης; Όντας αυτό που ο καθένας θέλει να είναι, απελευθερώνεται από τη βούληση των άλλων, μέσα στην ηθική. και επομένως δεν περιορίζονται στην ελεύθερη βούλησή τους, με την απόφαση της πλειοψηφίας εκείνων που αναλαμβάνουν το δικαίωμα επιλογής.

7. Η δημοκρατία είναι η θέσπιση κανόνων για διάλογο με οποιαδήποτε ιδεολογική προσέγγιση:

Πράγματι, μεταξύ άλλων είναι η θέσπιση κανόνων για διάλογο, βεβαίως πάντοτε αφήνοντας κατά μέρος κάθε έκθεση που αντιτίθεται στα δημοκρατικά αξιώματα. Με αυτή την έννοια η φράση του διακεκριμένου πολιτικού, την τακτική τηλεόραση, η οποία λέει κυριολεκτικά σε μια από τις ομιλίες του, ζει σχολιαστής είναι πολύ ενδεικτικά: ... όλες οι ιδέες για τη δημοκρατία είναι αστήρικτος, έστω και λογικό, και είναι η δημοκρατία, η οποία αποτρέπει τις ιδέες που υπονομεύουν την ίδια τη δημοκρατία, καμία εξέλιξη ... με άλλα λόγια, σύμφωνα με αυτή την φονταμενταλιστική δημοκρατική ιδεολογία, αν ένας άνθρωπος είναι συστηματική και αντικειμενική? αποκλείεται, ταπεινωμένος, προσβεβλημένος ή διασύρεται, χάρη στις αποφάσεις πλειοψηφίας, δεν είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον εαυτό του, αφού περισσότερα επιχειρήματα εκθέσει, κατηγορώντας τον δημοκρατικό καθεστώς της δυστυχίας του, η φωνή του θα πνιγεί από τη θέληση της μάζας. Και αυτό ονομάζεται: θέσπιση κανόνων διαλόγου. Αλλά αυτό είναι ένα στείρο διάλογο, δεδομένου ότι περιλαμβάνεται σε μια αξιωματική πλαίσιο που περιορίζει την ουσιαστική ελευθερία του ανθρώπου να υπερασπιστεί τα δικά της ακεραιότητας του, αναγκάζοντάς τον να υποβάλει την απόφαση της πλειοψηφίας, ακόμα κι αν έρχεται σε αντίθεση με τις δικές τους ύπαρξη

8. Η δημοκρατία είναι η ισότητα:

Η φύση κάνει τους άνδρες διαφορετικούς. Είναι η φύση που καθορίζει την άμυνα των δεξιοτήτων που επιτρέπουν την επιβίωση των ανθρώπων, έτσι ώστε αν υπάρχουν ανθρώπινα όντα που διαθέτουν δεξιότητες που υπερβαίνουν εκείνες των άλλων, αυτοί οι άλλοι έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πιο πολλά? αντισταθμίζοντας, κατ 'αυτόν τον τρόπο, την εξέλιξη της ύπαρξης όλων. Ωστόσο, η αξονική επιβολή που διακηρύσσεται στη δημοκρατική ιδεολογία. που κάνει την ποσοτική ποιότητα να υπερισχύει έναντι της ποιοτικής, είναι ουσιαστικά η καθιέρωση της ανισότητας του δικαιώματος. γιατί εκείνοι που είναι λιγότερο πρέπει να υποβάλουν στη βούληση της πλειοψηφίας, με αποτέλεσμα την ανικανότητα εκείνων που δεν είναι ένοχοι ή λιγότερο, ή να είναι πιο εξειδικευμένο, όπως έχουν τα χαρακτηριστικά αυτά έχουν εκπονηθεί από την ίδια τη φύση. Όλοι γεννιόμαστε με δεδομένες περιστάσεις και το γεγονός ότι γεννιόμαστε είναι από μόνο του ισότιμο. Η ανισότητα δημιουργείται από τον άνθρωπο όταν προσφέρει πλεονεκτήματα, επιπλέον και τεχνητά, σε εκείνους που έχουν γεννηθεί με το ακούσιο χαρακτηριστικό ότι είναι πιο πολυάριθμοι.

9. Τα προβλήματα της δημοκρατίας επιλύονται με περισσότερη δημοκρατία:

Είναι το ύψος του φονταμενταλισμού, στο οποίο δεν υπάρχουν μόνο αξιώματα. αλλά παρά το γεγονός ότι δεν επιτρέπεται καμία συζήτηση σχετικά με αυτά, σκοπεύουμε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα αυτού του συστήματος. άδικη, παράλογη, ολοκληρωτική και γενοκτονική θα επιλυθεί με περισσότερα από αυτά, δηλαδή θα εφαρμόσει ακόμα περισσότερο τα αξιώματα της και επομένως τις ολέθριες συνέπειες αυτών.

10. Η δημοκρατία εξελίχθηκε:

Από τον Περικλή, ας υποθέσουμε ότι η δημοκρατία εξελίχθηκε πολύ, ωστόσο, αυτό που είναι στην προέλευση: παραμένει. Στην αρχή της δημοκρατίας. υπάρχει ανισότητα, υπάρχει δουλεία, υπάρχουν διακρίσεις και τόσα άλλα ζημιά. Όσο για αυτήν την θεωρητική εξέλιξη, αρκεί να πούμε ότι στις ΗΠΑ οι σκλάβοι δεν είχαν απελευθερωθεί από την κατάστασή τους μέχρι τα τέλη του εικοστού αιώνα, διότι ακόμη και αν η κατάργηση της δουλείας σημειώθηκαν κατά το δεύτερο μισό του δέκατου ένατου αιώνα, ήταν αντικαταστάθηκε από την αρχή των νόμων διαχωρισμού. Οικειοποιηθεί Επιπλέον, οι ιδεολόγοι της δημοκρατικής φονταμενταλισμού, αποκλειστικά από την εξέλιξη, αρνείται αυτή τη δυνατότητα σε όλους όσους δεν συμμορφώνονται με τις αρχές του, και εκείνοι που θεωρούν άνθρωποι των σπηλαίων.

J. Μ. Mora

No hay comentarios:

Publicar un comentario